Extra Garantie

circle-plus

 

Bij huisenthuis.nl geloven we zo sterk in de producten die we verkopen, dan we de wettelijke aflopende garantie niet genoeg vinden.

Bij ons krijg je daarom extra garantie, boven op de CBW garantie en de voorwaarden volgens Webshop Keurmerk.

Je krijgt namelijk 3 jaar volledige garantie op alle bij ons gekochte producten.

(Niet va toepassing voor zakelijke aanschaf van producten)

Wat houdt dat in?

Als je binnen 3 jaar een tekortkoming ondervindt van het artikel dat wij geleverd hebben, dan lossen wij het voor je op. De meubelen die je bij huisenthuis.nl hebt gekocht moeten bij normaal gebruik tenslotte perfect blijven.
Wij zorgen er daarom voor dat je gekochte meubel gratis gerepareerd wordt.

Onder deze garantie vallen de volgende zaken:

  • Het opvullen van losse kussens als deze binnen 3 jaar meer dan normaal zijn gaan inzakken;
  • Het verstevigen of opvullen van zitmeubelen met een vaste zit die als die meer dan normaal zijn gaan inzakken;
  • Het vastzetten en repareren van losse veren, veringslatten en/of verenclips in zitmeubelen;
  • Het opspannen van bekledingsstof, of het plooien van bekledingsstof (indien mogelijk);
  • Het weer gangbaar maken van bedieningsmechanieken;
  • Het weer aanspannen van singelbanden of het plaatsen van nieuwe singelbanden;
  • Het repareren van losgeraakte stiknaden;
  • Het inzetten van losgeraakte knopen;
  • Het vastzetten van losgeraakte verbindingen;
  • Het verwijderen van pilling;
  • Het verhelpen van kraakgeluiden.

Op de artikelen uit de opruiming zijn alleen de wettelijk garantievoorwaarden van toepassing maar niet deze aanvullende voorwaarden.

Huisenthuis.nl is kritisch in het beoordelen van haar producten. Mocht er onverhoopt toch een probleem voordoen, kan je via het contact formulier je probleem kenbaar maken.

Als je hier je naam en adres gegevens invult, samen met een digitale foto van het meubel én het probleem (detailfoto). Het is belangrijk dat een digitale foto van het probleem is bijgevoegd zodat de servicemonteur met de juiste onderdelen en materialen bij je langs kan komen.

Na ontvangst van uw mail heb je uiterlijk binnen 5 dagen een reactie met bevestiging wanneer je een bezoek van onze servicemonteur mag verwachten.

Als je opmerkingen hebt over onze website, een onbeantwoorde vraag of vragen over de bestelwijze of afhandeling van klachten kan je kijken bij Veel gestelde vragen. Natuurlijk zijn we ook altijd per email of telefoon bereiken.