Klacht melden

Heb je een klacht over een artikel? Laat het ons dan even weten. Dan zullen wij er alles aan doen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Stuur een mail naar info@huisenthuis.nl met:

  1. Naam en adres.
  2. Je ordernummer.
  3. Vermelding op wel artikel je een klacht hebt.
  4. Een duidelijke omschrijving van je klacht.
  5. Een duidelijk mogelijke foto of foto’s van je klacht.

Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op hoe we deze klacht zo snel mogelijk gaan oplossen. Want huisenthuis.nl heeft het goed en snel oplossen van klachten hoog in het vaandel staan.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”